Kalite Yönetim Sistemi

ASAŞ PVC ve Panjur Kalite Yönetim Sistemleri; ISO 9001:2008, ISO 14001:2009 Çevre Yönetim Sistemi, OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Sistemlerinin entegre yürütüldüğü yönetim sistemidir.


Panjur Ürünlerimiz;

EN 1932 rüzgar yüklerine dayanım testi,
Isıl ve görsel konfor performansı için TS EN 14501,
Güvenlik dahil performans gerekleri için TS EN 13659,
Alüminyum balistik lamellerde balistik laboratuvarı dayanım testi,
Standartları referans alınarak üretilmektedir.


PVC Ürünlerimiz;

  • Türk Standartları: TS 5358 EN 12608, TS 1310, TS 8450 EN ISO 1163-2, TS EN 14351-1+A1, TS EN 1991-1-4, TS EN 13501-1+A1, TS EN 12210, TS EN 12207, TS EN 12208, TS EN 514, TS 822, TS EN ISO 1461
  • Alman Standartları: RAL GZ 716/1, RAL-GZ 716:2013-04, DIN 53381-1,  DIN EN ISO 305
  • Uluslararası Standartlar: ISO 62, EN 477, EN 478, EN 479, EN 513, EN 514, EN ISO 1163-2, EN ISO 178, EN ISO 306, ISO 179-2, EN ISO 8256, ISO 527-1, ISO 527-2, , EN 20105-A03, EN 20105-A02

uluslararası standartlarını karşılayacak şekilde üretilmektedir


ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

  • Faaliyette bulunulan Panjur ve Kepenk Sistemleri sektöründe; müşteri ihtiyaç, talep ve beklentilerini, işçi sağlığı ve iş güvenliği prensiplerine uygun, çevreye duyarlı, kirliliğin önlenmesini taahhüt eden bir yaklaşımla zamanında ve her defasında karşılamak, ürün kalitesini etkileyen tüm süreçleri sürekli iyileştirmek,
  • Müşteri memnuniyetini devamlı kılmak ve artırmak, bilinçli ve deneyimli kadrosuyla firmanın sürekli gelişimine katkı sağlamak,
  • Tüm riskleri değerlendirip önlemler almak, teknoloji, kalite, çevre, iş sağlığı ve iş güvenliği açısından yasal şartlara uyarak sektöründe lider bir kuruluş olmak ve ASAŞ kalitesini tüm dünyaya kabul ettirmek, firmamızın Entegre Kalite Yönetim Politikasıdır.

YERİNDE ANINDA KALİTE (YAK):
Yerinde Anında Kalite (YAK), müşterilerden gelen şikâyetlerin dinamik olarak değerlendirildiği, problemlerin hızla çözüme kavuşturulduğu ve kök neden analizlerinin yapıldığı ilgili bölümün üyelerinin oluşturduğu takım çalışmalarıdır. Hat, bölüm ve fabrika YAK olmak üzere değişik kademelerde eş zamanlı uygulanmaktadır.
“Sorunlar ancak oluştuğu yerde ve gerçek parçalar ile analiz edilirse anlaşılabilir” düşüncesi ile müşterinin garanti altına alındığı,
Hızlı çözülmeyen sorunların, bir sonraki süreçte ve müşteride yaratacağı memnuniyetsizliğin önlemek bilinciyle hareket edilen,
İç ve dış müşteri memnuniyetini odağına alan,
Prosesler arası, iç ve dış müşteri arası iletişimin sağlandığı,
Müşterilerin sesine kulak vererek gelişmeye açık yanların fark edildiği YAKlaşımdır.

SATIŞ SONRASI DESTEK:
Gerek yetkili üretici bayii gerekse nihai kullanıcı ziyaretleri ile alınan geri bildirimler; sistem içerisinde kaydı tutulan koordinasyon toplantıları, YAK gibi platformlarda düzenli takip edilip aktif düzeltici faaliyetler uygulanmaktadır. Satış sonrası destek departmanı tarafından hem bayii eğitimleri verilmekte hem de kontrol ziyaretleri yapılmaktadır.