ASAŞ Akademi Profesyoneller

SATIŞ SONRASI DESTEK ve BAYİ EĞİTİMLERİ

ASAŞPEN’in öncelikli misyonları; sektöründeki teknolojik yeniliklerde ilk olmak, dünya çapında bir kuruluş olmak ve bunu gerçekleştirirken de üretim, satış ve satış sonrası hizmetleri ile müşterisinin sesini dinleyerek beklenen kalite ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.

ASAŞPEN, müşterisinin sesinin teknolojik gelişmelerin ve inovasyon kültürünün kapılarını açmakta olduğunun farkındadır. Bu sebeple ASAŞPEN, sorumluluğunu sadece profil satışı ile sınırlandırmamış; sonrasındaki pencere oluşumundan, nihai kullanıcı memnuniyetine kadar olan aşamalarla birebir ilgilenecek SATIŞ SONRASI DESTEK EKİBİ’ni kurmuştur.

Bu ekip;

  • Dağıtıcı bayii/Distribütör geri bildirimlerinde,
  • Montaj Bayisi geri bildirimlerinde,
  • Nihai kullanıcı geri bildirimlerinde,
  • Bayii Eğitimi ve Bilinçlendirme teknik ziyaretlerinde,
  • Bayii bilgi ve ekipman yetkinliği denetlemelerinde aktif görev almaktadır.

Yapılan bu faaliyetler Kalite Sistemleri Birimi'nde aylık performans ve kalite KPI’ları ile takip edilmektedir ve bu şekilde sürekli iyileştirme ile süreç mükemmelliği hedeflenmiştir.